SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA V SPLETNI TRGOVINI HIŠKARIJA

Ti splošni pogoji veljajo za vsakega uporabnika (v nadaljevanju: kupec), ki obišče oziroma uporablja spletno trgovino Hiškarija, ki je v času sprejetja teh splošnih pogojev dostopno na spletnem naslovu https://www.hiskarija.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) in s katerim upravlja samostojni podjetnik:

HIŠKARIJA, Zala Pavšek s.p.
Vrhovci, c.XI/2
1000 Ljubljana
ID za DDV: 52821650 (ponudnik ni zavezanec za davek na dodano vrednost (DDV))

Matična št.: 6368263000
TRR: SI56 3400 0100 8356 686
Tel.: 386 31 333 879
E-mail: info@hiskarija.si

(v nadaljevanju: prodajalec).

Ti splošni pogoji so sestavljeni na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Uporaba spletne trgovine
Z registracijo na www.hiskarija.si/customer/account/login/ postanete član Hiškarije, Zala Pavšek s.p. ter imate pravico do nakupa v spletni trgovini Hiškarija kot registrirani član in tudi kot gost, ki opravi hitri nakup in se pred nakupom ne rabi registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi kupec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi kupec kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori preko svojega uporabniškega profila.

Kupec se zavezuje, da bo spletno trgovino uporabljal zakonito in na običajen način, v skladu z namenom spletne trgovine.

Če kupec spletno trgovino uporablja v nasprotju s prejšnjim odstavkom, mu lahko prodajalec začasno ali trajno (glede na težo kršitve) onemogoči dostop do spletne trgovine.

Z uporabo spletne trgovine med kupcem in prodajalcem nastane Kupoprodajna pogodba, ki je sklenjena v trenutku ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kupec zaradi uporabe spletne trgovine razen obveznosti, ki so so navedene v teh splošnih pogojih, nima nobenih drugih obveznosti. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je kupcu na voljo na njegovo pisno zahtevo. 

Prodajalec si pridržuje pravico, da dostop do portala, določenih delov portala ali posameznih funkcionalnosti na portalu kadarkoli omeji (npr. samo za registrirane uporabnike ali naročnike) ali veže na izpolnitev določenih pogojev.

Dostop do informacij kupca
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje informacije:
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko)
– kontaktne podatke, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
– bistvene značilnosti izdelkov oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
– dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
– pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave)
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
– način plačila in dostave
– časovno veljavnost ponudbe
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in kakšni so pogojih za odstop. Poleg tega tudi o tem, če kupec vrne izdelek in koliko ga stane vračilo
– pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Predstavitev izdelkov in ažurnost podatkov
Slike izdelkov v spletni trgovini ali kjerkoli v spletni trgovini so simbolične in ne zagotavljajo njihovih lastnosti. Prodajalec si pridržuje pravico do manjših odstopanj med opisi in dejanskimi lastnostmi izdelkov. Prodajalec ni vezan na opis proizvoda ali objavljeno ceno izdelka, če je opis ali cena posledica napake pri vnosu ali če je do napačnega opisa ali cene prišlo brez volje prodajalca.

Prodajalec bo skušal čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni v spletni trgovini. Kljub temu pa se lastnosti izdelkov, dobavni rok ter cena spreminjajo, zato obstaja minimalna možnost, da prodajalec ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic naročila ali pa zamenjavo naročenega izdelka.

Cene izdelkov

Vse objavljene cene izdelkov v spletni trgovini so z davkom na dodano vrednost (DDV), in sicer po vsakokrat veljavni davčni stopnji, razen kjer je izrecno navedeno, da cena ne vsebuje DDV. Cene v spletni trgovini so enake tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. 

Cene izdelkov v spletni trgovini veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine.

Stroški dostave

Cene izdelkov, objavljene v spletni trgovini ne vsebujejo stroškov dostave. Ponudnik jih obračuna posebej po veljavnem ceniku Pošte Slovenije d.o.o. ali ponudnika GLS – GENERAL LOGISTICS SYSTEMS, logistične storitve, d.o.o. (DDV je vključen) po izboru uporabnika. Če vrednost posameznega naročila presega 40,00 € (DDV je vključen) je dostava brezplačna.

V primeru nakupa izdelka Poštni nabiralnik Rok se stroški dostave obračunajo posebej po veljavnem ceniku Pošte Slovenije d.o.o. ali ponudnika GLS – GENERAL LOGISTICS SYSTEMS, logistične storitve, d.o.o. (DDV je vključen) po izboru uporabnika, ne glede na končni znesek nakupa (DDV je vključen).

Stroški dostave za naročila iz tujine se obračunajo po veljavnem ceniku za tujino Pošte Slovenije d.d. ali ponudnika GLS – GENERAL LOGISTICS SYSTEMS, logistične storitve, d.o.o. (DDV je vključen).

Način plačila

Kupec lahko kupljene izdelke plača na naslednje načine:

– Z osebnim prevzemom naročenih izdelkov na sedežu podjetja Vrhovci, c XI/2 (Ljubljana – Vrhovci) z gotovino ali predhodnim plačilom po predračunu najkasneje v roku treh (3) delovnih dni.
– S plačilom po predračunu (UPN nalogu), kjer kupec poravna kupnino v roku treh (3) delovnih dni na transakcijski račun ponudnika. Kupec prejme predračun z vsemi potrebnimi podatki za plačilo na svoj elektronski naslov, ki ga navede v spletni trgovini ob naročilu. Prodajalec naročene izdelke pošlje takoj oz. najkasneje v treh delovnih dneh po prejemu plačila.
– S plačilom po povzetju znesek poštnine in vrednost izdelka kupec poravna uslužbencu Pošte Slovenije d.d. v gotovini ob dostavi oziroma prevzemu izdelkov. Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije, ki je pogodbena dostavna služba prodajalca, zaračuna poštno provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku in sicer:

  • do zneska 98€ = 1,05 € provizije
  • od zneska 98€ = 1,07 % od vrednosti odkupnine

Pri prevzemu odkupne pošiljke GLS – GENERAL LOGISTICS SYSTEMS, logistične storitve, d.o.o., ki je pogodbena dostavna služba prodajalca, zaračuna poštno provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku in sicer:

  • do zneska 50€ = 0,90€
  • do zneska 100€ = 0,90€
  • do zneska 250€ = 1,25€
  • do zneska 500€ = 3,45€
  • do zneska 2000€ = 1,40%

– s Paypalom na račun ponudnika.

Stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Republike Slovenije.

Potrditev naročila

Po oddaji naročila v spletni trgovini kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral in če je, še znesek poštnine. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.

V primeru, da želi kupec odstopiti od naročila, nas lahko obvesti najkasneje v 6 urah od naročilana elektronski naslov info@hiskarija.si.Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru prodajalec nakaže vso kupnino vključno s stroški dostave nemudoma oz. najkasnejev roku 8 dni.

Dostava naročenih proizvodovProdajalec naročene pošiljke do 12 ure oddaja vsak dan, razen ob sobotah, nedeljah in praznikih, ko jih odda takoj naslednji delovni dan. Običajno so tako izdelki, naročeni v spletni trgovini na naslovu uporabnika v roku 1-3 dni. Navedena dostava velja za izdelke na zalogi in v primeru plačila po povzetju ali preko PayPala. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu prodajalec pošlje takoj, ko prejme nakazilo na TRR. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. 

Prodajalec izdelke dostavlja s podjetjem Pošta Slovenije d.o.o. ter GLS – GENERAL LOGISTICS SYSTEMS, logistične storitve, d.o.o. V primeru odsotnosti prodajalca, se le ta zavezuje, da bo naročene proizvode kupcu dostavil najkasneje v 45 dneh od potrditve naročila po e-pošti. Prodajalec ne odgovarja za prekoračitev roka dostave, če je zamuda posledica drugih nepredvidenih dogodkov, ne glede na to, ali gre za zunanje dogodke ali za dogodke iz sfere prodajalca.

100% varen nakup in pravice kupca do odstopa od pogodbe

Kupcu zagotavljamo 14 dnevni rok za vračilo kupljenega blaga. Kupec, ki naroči izdelek po naročilu nima možnosti vračila kupljenega blaga.

UVELJAVLJANJE PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

Potrošnik (po 43.č členu ZVPot) ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Hiškarija, spletna trgovina in oblikovanje, Zala Pavšek s.p., Vrhovci, c. XI/2, 1000 Ljubljana; info@hiskarija.si, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (s priporočenim pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe: Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Potrošnik blago vrne ali izroči na naslov Vrhovci, c.XI/2, 1000 Ljubljana brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Odgovornost za stvarne napake

Stvarna napaka je kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet. Kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo uporabnik kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana. Kadar izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane ter je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku. Stvarno napako lahko uveljavi uporabnik, ki mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku na obrazcu za uveljavitev previce potrošnika do odstopa od pogodbe (Obr. OP) in hkrati ponudniku omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE (Obr. OP)

– [Ime, fizični naslov ter po možnosti številko telefaksa in elektronski naslov podjetja]

– Obveščam/obveščamo(*) vas, da odstopam/odstopamo(*) od pogodbe za prodajo tega blaga (*)/za zagotovitev te storitve(*)

– Naročeno dne(*)/prejeto dne(*)

– Ime potrošnika/potrošnikov

– Naslov potrošnika/potrošnikov

– Podpis potrošnika/potrošnikov (samo,če se obrazec pošlje v papirni obliki)

(*) Po potrebi se črta

1 letno jamstvo na izdelek Poštni nabiralnik Rok

V kolikor pride do okvare oziroma napake izdelka Poštni nabiralnik Rok, ki ni povzročena s strani kupca ali tretje osebe, se lahko uveljavlja jamstvo, v roku enega leta od nakupa izdelka. Postopek prijave okvare oziroma napake je enak kot pri uveljavljanju reklamacije izdelka.

Varnost

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Za varne avtorizacije in transakcije preko PayPala skrbita prodajalec in PayPal. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku prodajalca.

Varovanje osebnih podatkov

– prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca v skladu z ZVOP-1.

– prodajalec za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih uporabnikov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.

– prodajalec navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

– kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

– za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Darilni boni

Hiškarija Darilni bon je darilna kartica, ki ga prodajalec proti plačilu pošlje kupcu v fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. Darilni bon se lahko vnovči ob nakupu v spletni trgovini tako, da se v komentar vpiše kodo, ki je zapisana na darilnem bonu. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Darilni bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti enaka ali višja od vrednosti darilnega bona.

Darilni bon je vnovčljiv tudi na sedežu podjetja v Ljubljani (na Vrhovcih).
Darilni bon velja 6 mesecev in ga ni mogoče zamenjati za gotovino.

Menjava blaga in reklamacije

V kolikor kupec ugotovi, da mu kupljen neuporabljen izdelek ne ustreza, ga lahko zamenja za drug izdelek v enaki vrednosti. V tem primeru stroške pošiljanja krije kupec. Izdelek mora biti vrnjen nepoškodovan, neuporabljen ter v originalni embalaži.

Ob prejemu poškodovanega, izdelka z napako ali napačnega izdelka mora kupec takoj oz. v najkrajšem možnem času reklamirati tako, da pisno obvesti ponudnika izdelka na naslov HIŠKARIJA, Zala Pavšek s.p., Vrhovci, c.XI/2, 1000 Ljubljana ali na elektronski naslov info@hiskarija.si. Prodajalec je tak izdelek dolžan zamenjati ali vrniti denar kupcu v najkrajšem možnem času. Stroške reklamacije in dostave plača prodajalec.

Komunikacija

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

– pošiljatelj bo jasno razviden,

– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

– željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli kupec spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali, ki po oceni prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se kupec izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

Izključitev odgovornosti

Prodajalec ne prevzema nobenega jamstva glede delovanja ali dostopnosti spletne trgovine in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala kupcu, ker spletna trgovina ni bila dostopna ali ni delovala ali ni delovala pravilno.

Prodajalec ne odgovarja za škodo, ki bi zaradi uporabe spletne trgovine utegnila nastati na kupčevi strojni, programski ali drugi opremi. Kupec je dolžan sam poskrbeti za primerno zaščito (protivirusno ipd.) opreme, s pomočjo katere dostopa do spletne trgovine.

Slike izdelkov so simbolične in informativne ter so lahko drugačne od dejansko dobavljive robe.

Varstvo pravic intelektualne lastnineCelotna vsebina spletne trgovine, ne glede na obliko, v kateri je izražena, se šteje za avtorsko delo skladno z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja uporabnika. Blagovna znamka Hiškarija in logotip sta v lasti samostojnega podjetnika Hiškarija, Zala Pavšek s.p.

Nosilec avtorskih pravic na objavljenih vsebinah je prodajalec oziroma oseba, za katero je to pri posamezni vsebini izrecno navedeno.

Vse avtorske pravice so pridržane njihovim nosilcem. Objave vsebin v spletni trgovini v nobenem primeru ni mogoče razlagati kot odpoved katerekoli avtorski pravici na vsebinah spletne trgovine.

Brez izrecnega vnaprejšnjega pisnega dovoljenja prodajalca oziroma nosilca avtorskih pravic je prepovedana kakršnakoli uporaba katerekoli vsebine, objavljene v spletni trgovini, za kakršenkoli namen, razen za oseben ogled kupca. Prav tako je prepovedana uporaba vsebine na način, da se celotna spletna trgovina vključi v drugo spletno mesto. Kršitev ima lahko za posledico kazensko in odškodninsko odgovornost.

Reševanje sporov

Hiškarija, Zala Pavšek s.p., v skladu s tretjim odstavkom 32. Člena zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15) obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletno platformo Evropske komisije za spletno reševanje sporov najdete na naslednji povezavi: httpss://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&Ing=SL.

Za pravna razmerja med uporabniki in ponudnikom se uporablja pravo Republike Slovenije.

Za reševanje morebitnih sporov je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Končne določbeTi splošni pogoji so sestavni del pogodbe med prodajalcem in kupcem. Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku, račun pa velja kot pogodba, saj vsebuje vse bistvene sestavine pogodbe.

Neveljavnost katerekoli določbe teh splošnih pogojev, ne pomeni neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, ti splošni pogoji pa veljajo naprej brez te določbe.

Ti splošni pogoji veljajo za celotno spletno trgovino. Poleg teh splošnih pogojev lahko za določene dele spletne trgovine, podstrani ali za določene kupce veljajo še posebni pogoji ali pravna obvestila.

Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema te splošne pogoje in se strinja z vsemi njihovimi določbami ter da je seznanjen s Politiko varovanja osebnih podatkov in zasebnosti.

Ti splošni pogoji se lahko kadarkoli spremenijo ali dopolnijo brez vnaprejšnjega opozorila ali obvestila. Z uporabo spletne trgovine pod spremenjenimi pogoji kupec potrjuje, da soglaša s spremembami.

Ti splošni pogoji veljajo od 01.05.2013, s spremembami z dne 06.10.2016 dalje.