Še do brezplačne dostave

? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Kako vem, da je izdelek na zalogi?

Vsi izdelki v spletni trgovini so tudi na zalogi (razen, če ni posebej označeno).

Če danes naročim, kdaj prejmem paket?

V kolikor oddate naročilo do 12.00 ure, izdelke prejmete že takoj naslednji dan, razen ob sobotah, nedeljah in praznikih, ko jih oddamo takoj naslednji delovni dan.
Pri izbiri plačila po predračunu, bo vaša pošiljka oddana na Pošto še isti dan, ko prejmemo vaše plačilo. V kolikor pošta ne obratuje, vam naročeno pošljemo takoj, ko bo zopet obratovala.

Kakšne so cene poštnin?

Stroški pošiljanja na območju Republike Slovenije se zaračunajo po veljavnem ceniku ponudnika GLS – GENERAL LOGISTICS SYSTEMS, logistične storitve, d.o.o. (DDV je vključen) za katerokoli naročilo.Cene izdelkov v spletni trgovini ne vključujejo stroška poštnine.

V kolikor je nakup višji od 50€ je poštnina brezplačna.

Stroški pošiljanja izven RS se obračunajo po veljavnem ceniku za tujino Pošte Slovenije d.o. o. ali ponudnika GLS – GENERAL LOGISTICS SYSTEMS, logistične storitve, d.o.o. (DDV je vključen).

Kako plačam in kako prevzamem?

OSEBNI PREVZEM – Po predhodnem dogovoru na sedežu podjetja Vrhovci, cesta XI 2 (Ljubljana -Vrhovci – bližina trgovine Lesnina). Plačate lahko z gotovino, kreditno kartico (Maestro, Mastercard, Visa, American Express, V Pay ali Apple Pay) ali predhodnim plačilom po predračunu najkasneje v roku treh (3) delovnih dni. Prednost nakupa na sedežu podjetja je, da si izdelke na zalogi lahko v živo ogledate.
Rezervacija izdelkov pri osebnem prevzemu je tri (3) dni.

PLAČILO PO PREDRAČUNU
– Znesek kupnine je potrebno poravnti v roku treh (3) dni na naš transakcijski račun, ki ga prejmete ob naročilu na vaš elektronski naslov. Naročene izdelke pošljemo takoj po prejemu plačila.
PLAČILO preko PayPala – Znesek kupnine se poravna ob naročilu na naši spletni strani.

PRI PLAČILU PO POVZETJU – znesek poštnine in vrednost izdelka poravnate ob dostavi oziroma prevzemu izdelkov. Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije ali ponudnika GLS – GENERAL LOGISTICS SYSTEMS, logistične storitve, d.o.o., ki sta pogodbeni dostavni službi ponudnika.

Si lahko izdelke v živo ogledam?

Vse Izdelke, ki so na voljo v spletni trgovinici www.hiskarija.si, si lahko OGLEDATE in KUPITE na sedežu podjetja Vrhovci, c.esta XI 2 (Ljubljana – Vrhovci – bližina trgovine Lesnina) po predhodnem dogovoru na telefonski številki 031 333 879 (Zala) ali na e-mailu info@hiskarija.si ali v ZS na www.facebook.com/hiskarija.

Ali lahko naročene izdelke vrnem, če mi ne ustrezajo?

Seveda, nakup pri nas je 100% varen nakup.
Izdelek lahko vrnete  v roku 14 dni z računom, nepoškodovan in v originalni embalaži na naslov: Zala Pavšek, Vrhovci, cesta XI 2, 1000 Ljubljana.
Vračilo ne velja za nakup izdelkov izdelnih po naročilu kupca.

UVELJAVLJANJE PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE : Potrošnik (po 43.č členu ZVPot) ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti posameznika, ki opravlja osebno dopolnilno delo: Zala Pavšek, Vrhovci, cesta XI 2, 1000 Ljubljana; info@hiskarija.si, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (s priporočenim pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.Učinki odstopa od pogodbe : Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Potrošnik blago vrne ali izroči na naslov Vrhovci, cesta XI 2, 1000 Ljubljana brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE (Obr. OP)

[Ime, fizični naslov ter po možnosti številko telefaksa in elektronski naslov podjetja]

Obveščam/obveščamo(*) vas, da odstopam/odstopamo(*) od pogodbe za prodajo tega blaga (*)/za zagotovitev te storitve(*)

Naročeno dne(*)/prejeto dne(*)

Ime potrošnika/potrošnikov

Naslov potrošnika/potrošnikov

Podpis potrošnika/potrošnikov (samo,če se obrazec pošlje v papirni obliki)
(*) Po potrebi se črta

Prejel/-a sem napačen oziroma poškodovan izdelek. Kaj zdaj?

Ob prejemu napačnega ali poškodovanega izdelka čim prej pokličite na telefon 031 333 879 (Zala) ali nam pišite na info@hiskarija.si. Izdelek bomo v najkrajšem možnem času zamenjali ali pa vam vrnili denar skupaj s stroški reklamacije in dostave. Upamo, da bo takšnih »neprijetnosti« čim manj – v kolikor se bo kakšna zgodila, se že vnaprej iskreno opravičujemo!

Lahko izdelke naročim le preko spletne trgovine?

Naročite lahko tudi tako, da pošljete sporočilo na info@hiskarija.si preko ZS na www.facebook.com/hiskarija ali pa pokličete na telefon 031 333 879 (Zala).

Kako lahko vnovčim darilni bon?

Darilni bon lahko vnovčite ob nakupu v spletni trgovini Hiškarija tako, da pri vnosu podatkov v Košarici na strani 3. Plačilo in dostava v okence Vnesite kodo za popust vpišete kodo ter kliknete na UPORABI KUPON.
Po vpisu kode, ki je zapisana na darilnem bonu se vam pojavi vrednost kupona in le ta se ustrezno odšteje od zneska celotnega nakupa. Vrednost nakupa mora biti enaka ali višja od vrednosti darilnega bona.
Darilni bon lahko vnovčite tudi na sedežu podjetja v Ljubljani (na Vrhovcih, c. XI/2).
Darilni bon velja 6 mesecev.

Ali je potrebno izdelke negovati in vzdrževati?

Ob naročilu izdelka prejmete navodila za vzdrževanje, v kolikor so le ta potrebna.


 

© www.hiskarija.si. Spletna trgovina Shopamine. Nastavitve piškotkovMoji podatki

Na spletni strani www.hiskarija.si poleg obveznih piškotkov uporabljamo še analitične in oglaševalske piškotke ter piškotke družbenih omrežij.

V kolikor s tem soglašate, vas prosimo da kliknete na gumb "POTRJUJEM". Za natančen opis in nastavitev rabe posameznih piškotkov, kliknite na gumb NASTAVITVE PIŠKOTKOV.

×
Upravljanje s piškotki na spletnem mestu www.hiskarija.si
Obvezni piškotki

so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje. Za njihovo uporabo nismo dolžni pridobiti soglasja.

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

1. Splošno o piškotkih 1.1. Kaj so piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina sodobnih spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, torej oseb, ki s svojimi napravami katerimi dostopajo določene spletne strani na internetu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom uporabnika, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabnik uporablja, hranjenje piškotkov omeji ali onemogoči.

Tudi ob obisku spletne strani in njenih podstrani, ter ob izvajanju operacij na strani, se na vaš računalnik, telefon oziroma tablica, samodejno oziroma ob vašem izrecnem soglasju namestijo določeni piškotki, preko katerih se lahko beležijo različni podatki.

1.2. Kako delujejo in zakaj jih potrebujemo?

Vsakemu obiskovalcu oziroma nakupovalcu je ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeljen piškotek za identifikacijo in zagotavljanje sledljivosti (t.i. "cookie"). Strežniki, ki jih podjetju nudi podizvajalec, samodejno zbirajo podatke o tem kako obiskovalci, trgovci oziroma nakupovalci uporabljajo spletno trgovino ter te podatke shranjujejo v obliki dnevnika uporabe (t.i. »activity log«). Strežniki shranjujejo informacije o uporabi spletne trgovine, statistične podatke in IP številke. Podatke o uporabi spletne trgovine s strani nakupovalcev lahko podjetje uporablja za anonimne statistične obdelave, ki služijo izboljševanju uporabniške izkušnje in za trženje izdelkov in/ali storitev preko spletne trgovine.

Posredno in ob pridobitvi soglasja, lahko spletna trgovina na napravo obiskovalca oziroma nakupovalca shrani tudi piškotke zunanjih storitev (npr. Google Analytics) ki služijo zbiranju podatkov o obiskih spletnih mestih. Glede zunanjih storitev veljajo pravilniki in splošni pogoji o obdelovanju osebnih podatkov, ki so dostopni na spodnjih povezavah.

2. Dovoljenje za uporabo piškotkov

Če so vaše nastavatitve v brskalniku s katerim obiskujete spletno mesto takšne, da sprejemajo piškotke, pomeni, da se z njihovo uporabo strinjate. V primeru, da ne želite uporabljati piškotkov na tem spletnem mestu ali jih odstaniiti, lahko postopek za to preberete spodaj. Toda odstranitev ali blokiranje piškotkov lahko rezultira v neoptimalnem delovanju tega spletnega mesta.

3. Obvezni in neobvezni piškotki ter vaše soglasje 3.1. Podjetje za uporabo obveznih piškotkov ni dolžno pridobiti vašega soglasja (obvezni piškotki):

Obvezni piškotki so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje.

3.2. Piškotki, ki niso nujni z vidika normalnega delovanja spletne strani, in za katere smo dolžni pridobiti vaše soglasje (neobvezni piškotki):

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

5. Kako upravljati s piškotki?

S piškotki lahko upravljate s klikom na povezavo "Nastavitve piškotkov" v nogi spletne strani.

Nastavitve za piškotke pa lahko nadzirate in spreminjate tudi v svojem spletnem brskalniku.

V primeru, da želite izbrisati piškotke iz vaše naprave, vam svetujemo, da se držite opisanih postopkov, s tem pa si boste najverjetneje omejili funkcionalnost ne samo našega spletnega mesta, ampak tudi večino ostalih spletnih mest, saj je uporaba piškotkov stalnice velike večine sodobnih spletnih mest.